joM LaYaN




Gratisan Musik

Friday, February 4, 2011

...SapEW akU...

...ASSALAMUALAIKUM...




Nama ku AADIL FIKRI BIN SAZALI...Hemmmmm...mesti korang tertanya-tanya kenapew name aku macam tuh...Ok..Ok..Nama aku ni bersempena kelahiran aku yang dikatakan esoknya HARI RAYA AIDIL FITRI....hehehe...Dilahirka pada 12 MAC 1994 di HBKL(Hospital Besar Kota London)..ngee~...Tepat jam 5.15 minit pagi aku menjelma di muka bumi ini..Kecian my mom coz kene bangun pagi2...hehehe....Menetap di Selayang Baru.....
Menmpunyai sebuah keluarga yang bahagia yang diketuai oleh SAZALI BIN HAMZAH dan dibantu oleh permaisurinya iaitu NORHASIMAH BINTI MD.RAFLI dan dimeriahkan lagi dengan kehadiran 4 orang cahaya mata iaitu my sis NURUL JANNAH,aku sendiri AADIL FIKRI and my bro MUHAMMAD ZHARFAN dan DANIAL...Mempunyai cita2 untuk menjadi seorang tukang masak a.k.a chef(x dew la pandai masak sangat pown..)...Kalo dh  nk jadi chef mesti la berminat dalam bidang masakan dan terminat jugak dalam bidang muzik...........


Mendapat pendidikan awl di Tadika Rahmah sewaktu berusia 5 tahun dan berpindah ke Tadika Rogayah ketika berumur 6 tahun...
Meneruskan lagi pembelajaran di Sekolah Rendah kebangsaan Taman Selayang 2 dan Sekolah Rendah Agama Integrasi At-Taqwa dari aku berusia 7 hingga 12 tahun...Melanjutkan lagi proses pembelajaran di Sekolah Menegah Kebangsaan Taman Selayang nama glamor Selayang Garden Highschool..ngee~...Sehingga aku berusia 16 tahun,aku melangkah selangkah kehadapan untuk melanjutkan lagi pelajaran ke Sekolah Menegah Vokasional Sg.Buloh sehingga la ke hari ini....Mengambil jurusan Pengaturcaraan Komputer,,,Pada mulanye memang aku x berminat langsung dalam perkara yang berkaitan dengan komputer but lame2 tetibe jew minat...Mungkin betul la kate orang "Tak kenal maka tak cinta" ....................


Dalam masa yang sama(cehh..macam sastrawan..hehehe..),aku memang suke berangan.....Entah la,kalo adew masa jew mesti nak berangan....Orang selalu cakap berangan tu buang mase..but bagi aku semua orang mesti kene adew angan2...Kenapew???Yew la..Kalo kite adew angan,baru la kite adew usaha untuk mencapai angan2 kite tuhhh....lagi satu aku selalu berfikir kire ok la kalo adew angan2 daripada x dew..Bak pepatah Mat Saleh"Something is better than nothing"...hehehe...nk speaking pulak....Sekarang cite pasal kegemarean pulak....Aku memeng suke makan..BUT makanan yang paling aku suke ialan makanan yang dimasak oleh mak aku sendiri..Memang la orang selalu cakap makanan kegemaran dorang itu ini..but cube mak kite yang masak..Mesti kita makan nak rak...Apew2 pun My Mum the BEST!!!!!!!!!!
Minum pulak aku suke air Horlick ais....Sedap kowt..........
Kalo warne pulak..aku suke warne yang cerah dan ceria contohnyer merah, putih, pink, biru, hijau, kuning, oren dan sume



colour yang berwana cerah.........
BUT...2 colour dark ni memang aku minat iaitu brown and black....Kalo lagu pulak..Aku suke lagu jiwang2...hehehe..But i'am not Mat Jiwang ok...kalo malam2 aku suke dengar Suria Cinta kat Suria f.m..BEST.....Hemmmm.....Aku dah x tau nk tulis apew lagi lorh....Itu jew kowt yang korang perlu tau tentang aku..x dew yang special pown...K la...

                .......WASSALAM......

No comments:

Post a Comment